"РАЗРАБОТВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТИ"
27 и 28 септември 2015 г.
В това обучение ще получите информация и познания за типове европейски програми; възможности за финансиране на проекти от междуправителствени програми; програми от САЩ и др. Ще придобиете практически умения за изграждане на логическия модел на проекта и "тънкости" в попълването на проектния формуляр. Разработване на проектния бюджет, задължителните приложения. Добри и лоши практики при управлението на проекта.
Цени и условия за участие:
- Цена за участие - за представители на бизнес организации - 140 лв.; за студенти и представители на образователни институции - 80 лв;
- 10 % отстъпка при заплащане на таксата до 12.09.2015 г.;
- Срок за записване - 24.09.2015 г.
- 10 % отстъпка при заплащане на таксата до 12.09.2015 г.;
- Срок за записване - 24.09.2015 г.
Добавена стойност:
- Всеки от участниците получава на хартиен и електронен носител книги с информация за европейски програми и практическо пособие за разработване на проекти, системи за самообучение и развитие по темата;
- При заявено лично желание се включва в ресурсна база данни за взаимодействия с организации и институции от България и ЕС за развитие на партньрски проекти;
- Всеки участник ползва в таксата си 4 кафе паузи и възможности за конкакти на професионалните си взаимодействия с колеги от своя и другите сектори.
Място на провеждане. Обученията се провеждат в залата на нашия офис, но при предварителна заявка и желание от страна на една организация ние можем да осигурим обучителите си на място – във всяка организация в страната ни.
Удостоверения и сертификати. Нашите обучения са лицензирани от Европейската референтна рамка за развитие на ключови компетентности. Участниците в тях получават удостоверение, което се признава от всички държави членки на Европейската общност.
Административно осигуряване и отчетност. При групово участие от една организация предварително ще ви предоставим типов проекто-договор с програма на избраното от вас обучение. Изплащането на таксите ще извършите след представяне на приемо-предавателен протокол, списък на участниците и фактура с касов бон.
ИРСУ
ИНСТИТУТ ЗА РАЗВИТИЕ НА СОЦИАЛНИ УМЕНИЯ
ІІІ-ти МОДУЛ ОТ ПОДГОТОВКАТА НА НОВИ ТРЕНЬОРИ:
„ФАСИЛИТАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ НА ГРУПАТА.
РАЗРАБОТВАНЕ НА МАКРО И МИКРО ДИЗАЙН НА ОБУЧИТЕЛНИ ПРОГРАМИ”
2 - 3 февруари 2013 г., Пловдив
І. ЦЕЛИ :
· Да се повишат способностите на участниците да подготвят успешни обучения като:
Ø оценяват обстановката;
Ø знаят кога да организират и провеждат обучения и кога не;
Ø дефинират ясни желани резултати;
Ø изготвят ефективна програма.
· Да провеждат ефективни обучения като :
Ø ангажират всички;
Ø използват стратегии за решаване на проблемите и за откликване на възникналите
възможности;
Ø изграждат висококачествени решения в групата, постигнати с консенсус.
· Обезпечават изпълнението, като :
Ø оценяват ефективността на обучението;
Ø организират обработената информация;
Ø планират провеждането на решенията на участниците в тренинга в бъдещите обучения.
ІІ. ВРЕМЕ И ПРОДЪЛЖИТЕЛНОСТ:
м. февруари 2013 г. /събота, неделя/ -2 дни, 16 уч. ч.
ІІІ. УЧАСТНИЦИ: Група от 8 – 12 човека.
ІV. ЦЕНИ И УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ:
- За участниците от предходните модули на обучението за нови треньори – студенти и работещи в сферата на образованието - 90 лв.;
- За участници от предходните модули на обучението от сферата на бизнеса - 140 лв;
- За новозаписали се участници – 180 лв.
Заб. Разходите се удостоверяват с финансови документи – фактури.
V. ДОБАВЕНА СТОЙНОСТ:
- Всеки от участниците получава папка с материали на хартиен носител и CD с учебни пособия, казуси и игри за групова работа по темата на обучение;
- Всеки участник получава методическо пособие и изписан дизайн по темата на обучението;
- Възможност за осъществяване на контакти и изграждане на мрежа от треньори в страната;
- Успешно завършилите участници получават сертифицирано удостоверение;
- В рамките на таксата са включени и 4 кафе паузи.
ПРАКТИКУМ
„РАЗРАБОТВАНЕ НА ПРОЕКТИ”
16 - 17 март 2013г.
1. Цели на Практикума:
• Овладени нови/допълнителни знания и умения от участниците в практикума за попълване на проектен формуляр по програми на ЕС;
• Изработване на първа чернова на проектни предложения по актуално обявени програми за кандидатстване;
• Изяснени неясни моменти и пречки за разработване на проектопредложенията;
• Изработен и съгласуван план за по-нататъшни действия на подкрепяща се общност от съмишленници в сферата на проектните политики.
2. Методология:
Обучението-практикум включва теоретична и практическа част, като се залага на активноста на участниците. Програмата е структурирана на модули, като след всяка теоретична презентация всеки участник практически реализира в реални формуляри по текущи в момента конкурси за участие с проекти. Участниците попълват в работните формуляри съответната информация – напр. формулиране на цели, обосновка на проекта, описание на дейностите и план-график, остойностяване на дейностите и бюджетиране. Разработването на отделните елементи от проектното предложение се бъде консултира от експертите, водещи обучението.
Други характеристики на методологията са:
• Базиране на опита и досегашните знания на участниците и надграждане върху тях;
• Теорията е само за припомняне и еднозначна интерпретация на инструментариума;
• Практическа работа на участниците и консултантска помощ на място от експертите;
3. Съдържание на Практикума:
• Основни характеристики на ЕС проектите;
• Обосновка на ЕС проект – проблем, анализи, целеви групи;
• Формулиране на цели на проекта – общи и конкретни;
• Подробно описание на дейностите;
• Методика за реализация и план график;
• Вътрешен мониторинг и оценка – формиране на индикатори на различни нива;
• Устойчивост и мултипликация; резултати от проекта;
• Бюджет на проекта;
• Публичност и информираност;
• Очаквани резултати/продукти;
• Завършена първа чернова на индивидуални или групови проектни
предложения по актуални обявени програми за кандидатстване;
• Разпределение на задачите за изготвяне на графика за работата по всеки
проект;
• Списък с данните и документацията, които кандидатите трябва да осигурят
за по-нататъшното разработване на проекта.
4. Участници в Практикума:
Групата е в състав от 8 – 10 участника, за създаване на възможности за
индивидуална подкрепа и получаване на конструктивна обратна връзка, както от
експертите, така и от участниците=
5. Време за провеждане: 16 - 17 март 2013г.
• Основни характеристики на ЕС проектите;
• Обосновка на ЕС проект – проблем, анализи, целеви групи;
• Формулиране на цели на проекта – общи и конкретни;
• Подробно описание на дейностите;
• Методика за реализация и план график;
• Вътрешен мониторинг и оценка – формиране на индикатори на различни нива;
• Устойчивост и мултипликация; резултати от проекта;
• Бюджет на проекта;
• Публичност и информираност;
• Очаквани резултати/продукти;
• Завършена първа чернова на индивидуални или групови проектни
предложения по актуални обявени програми за кандидатстване;
• Разпределение на задачите за изготвяне на графика за работата по всеки
проект;
• Списък с данните и документацията, които кандидатите трябва да осигурят
за по-нататъшното разработване на проекта.
4. Участници в Практикума:
Групата е в състав от 8 – 10 участника, за създаване на възможности за
индивидуална подкрепа и получаване на конструктивна обратна връзка, както от
експертите, така и от участниците=
5. Време за провеждане: 16 - 17 март 2013г.
/събота – неделя/
16.03.2013г. – От 9.00 до 18.30 часа;
17.03.2013г. – От 9.00 до 15.00 часа
6. Място за провеждане на практикума:
Залите на Център „Образование за демокрация”– Пловдив, ул. „К. Фотинов” 15. Виж карта на офиса във www.centerbg.org
7. Условия за участие и цени:
- За участие в Практикумите с предимство ще бъдат включени участниците от участва.ите в нашите п,едходни обучения на тема „Разработване и управление на проекти”. Таксата за тяхното участие е преференциална и е в размер на 80 лева;
- Размерът на същата такса участие от 80 лв. обявяваме за студенти и представители на общински училища и НПО;
- За представители на корпоративни организации, държавни институции и общини таксата за участие в практикума е от 160 лв.
- Всеки разход в нашите обучения се обосновава с финансово обоснован документ – фактура.
- Участниците в нашите обучения получават удостоверение, сертифицирано от Европейски социален фонд.
ЗА ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
ел. поща: center@centerbg.org
WWW.CENTERBG.ORG
---
23 - 24 март 2013 г.
Поради високия интерес към нашите обучения в сферата на разработване и управление на проекти от ЕС обявяваме нови дати за последващо обучение
В това обучение ще получите информация и познания за типове европейски програми; възможности за финансиране на проекти от междуправителствени програми; програми от САЩ и др. Ще придобиете практически умения за изграждане на логическия модел на проектаи "тънкости" в попълването на проектния формуляр. Разработване на проектния бюджет, задължителните приложения. Добри и лоши практики при управлението на проекта.
Цени и условия за участие:
- Цена за участие - 160 лв.;
- При повече от двама участника от една организация - цена Х 120 лв. - За студенти и представители на образователни институции - 80 лв;
- При повече от двама участника от една организация - цена Х 120 лв. - За студенти и представители на образователни институции - 80 лв;
- Срок за записване - 15.03.2013 г.
Добавена стойност:
- Всеки от участниците получава на хартиен и електронен носител книги с информация за европейски програми и практическо пособие за разработване на проекти, системи за самообучение и развитие по темата;
- При заявено лично желание се включва в ресурсна база данни за взаимодействия с организации и институции от България и ЕС за развитие на партньрски проекти;
- Всеки участник ползва в таксата си 4 кафе паузи и възможности за конкакти на професионалните си взаимодействия с колеги от своя и другите сектори.
Място на провеждане. Обученията се провеждат в залата на нашия офис, но при предварителна заявка и желание от страна на една организация ние можем да осигурим обучителите си на място – във всяка организация в страната ни.
Удостоверения и сертификати. Нашите обучения са лицензирани от Европейската референтна рамка за развитие на ключови компетентности. Участниците в тях получават удостоверение, което се признава от всички държави членки на Европейската общност.
Административно осигуряване и отчетност. При индивидуални участия, разходите се удостоверяват с фактура.
При групово участие от една организация предварително ще ви предоставим типов проекто-договор и проформа фактура. След двустранно подписване на договора, удостоверяване на обучението с приемо-предавателен протокол, и списък на участниците ще ви бъде издадена фактура, за извършване на плащането.
Банкова информация:
Банка: ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ България – клон Пловдив
IBAN: BG60BPBI79241092659201
Основание за превода: Участие в обучение
При групово участие от една организация предварително ще ви предоставим типов проекто-договор и проформа фактура. След двустранно подписване на договора, удостоверяване на обучението с приемо-предавателен протокол, и списък на участниците ще ви бъде издадена фактура, за извършване на плащането.
Банкова информация:
Банка: ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ България – клон Пловдив
Център „Образование за демокрация”
BIC: BPBIBGSF IBAN: BG60BPBI79241092659201
Основание за превода: Участие в обучение
www.centerbg.org
ИНСТИТУТ
ЗА РАЗВИТИЕ НА СОЦИАЛНИ УМЕНИЯ
ИРСУ
откри процедура за набиране на кандидати за подготовка на нови треньори
ЗА РАЗВИТИЕ НА СОЦИАЛНИ УМЕНИЯ
ИРСУ
откри процедура за набиране на кандидати за подготовка на нови треньори
випуск 2012/2013 г.
Обучението включва 4 модулна теоритично-приложна подготовка и практически упражнения след всеки от модулите:
- І Модул – „Общуване и сензитивност”;
- ІІ Модул - „Управление на малката група”;
- ІІІ Модул - „Консултиране”;
- ІV Модул „Проблеми и дилеми в работата на треньора”.
Добавена стойност:
- Работи се в малка група /между 8-14 участника/;
- Във времето между всеки модул участниците работят по индивидуално поставени задачи;
- Всеки участник има възможност да се включи в реален тренинг или в групово изработване и дизайн и фасилитация на публично събитие;
- Всеки участник работи под супервизия и получава обратна информация за личностното си развитие;
- Участниците ползват безплатно литература от Ресурсния център към ИРСУ и EDC и имат възможност да участват в групата за интервизия към организацията;
- Включване на участниците като треньори в обучителните програми на EDC;
- Придобиване на лицензирано Удостоверение за обучител от Европейски социален фонд.
Условия за записване в ИРСУ и срокове:
- Висше образование - минимум бакалавър с успех от дипломата не по-малко от - Добър /4.00/;
- Добри комуникативни умения;
- Готовност за работа за общността и нейното развитие;
- С предимство ще се записват кандидати, владеещи писменно и говоримо повече от един език, извън официалният – български;
- Срок за подаване на заявки и записване – 20 септември 2012 г.;
- Начало на обучението – 05.10, 06.10.2012 г. /с първи модул/;
- Последен модул – до края на м. март 2013 г.;
- Конкретните дати за ІІ, ІІІ, и ІV модул се договарят съвместно с обучаемите;
- Всеки от модулите е с продължителност от два дни – през уикендите от 9.00 до 17.30 часа;
- Официално връчване на Удостоверенията - до средата на м. април 2013 г.
Цени, такси и преференции:
- За представители на фирми - HR - експерти, тренинг специалисти и др., работещи за развитието на персонала - 4 Модула Х 140 лв. на модул = 560 лв. за цялостната програма;
- За студенти - магистрати, представители на образователни структури - педагогически съветници, учители и н.т. - 4 Модула Х 90 лв. = 360 лв. за цялостната програма;
- Таксата може да се изплати еднократно до 20 септември 2012 г., за което ще ползвате отстъпка от 10 %.
- Таксата може да се изплаща на 4 равни вноски - поотделно - до 7 дни преди последващия модул на обучение.
За повече информация разгледайте внимателно:
Единици са организациите в България и ЕС, които предприемат и провеждат програми за "Обучение на нови треньори"
За Център "Образование за демокрация" и в последствие ИРСУ това вече е шести сезон от подготовката на нови обучители - с резултати - участници, реализирали се в практиката.
Побързайте, местата са ограничени !!!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ПРАКТИКУМ
„РАЗРАБОТВАНЕ НА ПРОЕКТИ”
09.06 - 10.06.2012 г.
1. Цели на Практикума:
• Овладени нови/допълнителни знания и умения от участниците в практикума за попълване на проектен формуляр по програми на ЕС;
• Изработване на първа чернова на проектни предложения по актуално обявени програми за кандидатстване;
• Изяснени неясни моменти и пречки за разработване на проектопредложенията;
• Изработен и съгласуван план за по-нататъшни действия на подкрепяща се общност от съмишленници в сферата на проектните политики.
2. Методология:
Обучението-практикум включва теоретична и практическа част, като се залага на активноста на участниците. Програмата е структурирана на модули, като след всяка теоретична презентация всеки участник практически реализира в реални формуляри по текущи в момента конкурси за участие с проекти. Участниците попълват в работните формуляри съответната информация – напр. формулиране на цели, обосновка на проекта, описание на дейностите и план-график, остойностяване на дейностите и бюджетиране. Разработването на отделните елементи от проектното предложение се бъде консултира от експертите, водещи обучението.
Други характеристики на методологията са:
• Базиране на опита и досегашните знания на участниците и надграждане върху тях;
• Теорията е само за припомняне и еднозначна интерпретация на инструментариума;
• Практическа работа на участниците и консултантска помощ на място от експертите;
3. Съдържание на Практикума:
• Основни характеристики на ЕС проектите;
• Обосновка на ЕС проект – проблем, анализи, целеви групи;
• Формулиране на цели на проекта – общи и конкретни;
• Подробно описание на дейностите;
• Методика за реализация и план график;
• Вътрешен мониторинг и оценка – формиране на индикатори на различни нива;
• Устойчивост и мултипликация; резултати от проекта;
• Бюджет на проекта;
• Публичност и информираност;
• Очаквани резултати/продукти;
• Завършена първа чернова на индивидуални или групови проектни
предложения по актуални обявени програми за кандидатстване;
• Разпределение на задачите за изготвяне на графика за работата по всеки
проект;
• Списък с данните и документацията, които кандидатите трябва да осигурят
за по-нататъшното разработване на проекта.
4. Участници в Практикума:
Групата е в състав от 8 – 10 участника, за създаване на възможности за
индивидуална подкрепа и получаване на конструктивна обратна връзка, както от
експертите, така и от участниците=
5. Време за провеждане: 09 – 10 юни 2012 г. /събота – неделя/
3. Съдържание на Практикума:
• Основни характеристики на ЕС проектите;
• Обосновка на ЕС проект – проблем, анализи, целеви групи;
• Формулиране на цели на проекта – общи и конкретни;
• Подробно описание на дейностите;
• Методика за реализация и план график;
• Вътрешен мониторинг и оценка – формиране на индикатори на различни нива;
• Устойчивост и мултипликация; резултати от проекта;
• Бюджет на проекта;
• Публичност и информираност;
• Очаквани резултати/продукти;
• Завършена първа чернова на индивидуални или групови проектни
предложения по актуални обявени програми за кандидатстване;
• Разпределение на задачите за изготвяне на графика за работата по всеки
проект;
• Списък с данните и документацията, които кандидатите трябва да осигурят
за по-нататъшното разработване на проекта.
4. Участници в Практикума:
Групата е в състав от 8 – 10 участника, за създаване на възможности за
индивидуална подкрепа и получаване на конструктивна обратна връзка, както от
експертите, така и от участниците=
5. Време за провеждане: 09 – 10 юни 2012 г. /събота – неделя/
09.06.2012 – От 9.00 до 18.30 часа;
10.06.2012 – От 9.00 до 15.00 часа
6. Място за провеждане на практикума:
Залите на Център „Образование за демокрация”
– Пловдив, ул. „К. Фотинов” 15. Виж карта на офиса във www.centerbg.org
7. Условия за участие и цени:
- За участие в Практикумите с предимство ще бъдат включени участниците от участва.ите в нашите п,едходни обучения на тема „Разработване и управление на проекти”. Таксата за тяхното участие е преференциална и е в размер на 80 лева;
- Размерът на същата такса участие от 80 лв. обявяваме за студенти и представители на общински училища и НПО;
- За представители на корпоративни организации, държавни институции и общини таксата за участие в практикума е от 160 лв.
- Всеки разход в нашите обучения се обосновава с финансово обоснован документ – фактура.
- Участниците в нашите обучения получават удостоверение, сертифицирано от Европейски социален фонд.
ЗА ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
ел. поща: center@centerbg.org
WWW.CENTERBG.ORG
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ІІІ-ти МОДУЛ ОТ ПОДГОТОВКАТА НА НОВИ ТРЕНЬОРИ:
„ФАСИЛИТАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ НА ГРУПАТА.
РАЗРАБОТВАНЕ НА МАКРО И МИКРО ДИЗАЙН НА ОБУЧИТЕЛНИ ПРОГРАМИ”
12 - 13 май 2012 г., Пловдив
І. ЦЕЛИ :
· Да се повишат способностите на участниците да подготвят успешни обучения като:
Ø оценяват обстановката;
Ø знаят кога да организират и провеждат обучения и кога не;
Ø дефинират ясни желани резултати;
Ø изготвят ефективна програма.
· Да провеждат ефективни обучения като :
Ø ангажират всички;
Ø използват стратегии за решаване на проблемите и за откликване на възникналите възможности;
Ø изграждат висококачествени решения в групата, постигнати с консенсус.
· Обезпечават изпълнението, като :
Ø оценяват ефективността на обучението;
Ø организират обработената информация;
Ø планират провеждането на решенията на участниците в тренинга в бъдещите обучения.
ІІ. ВРЕМЕ И ПРОДЪЛЖИТЕЛНОСТ:
12 и 13 май 2012 г. /събота, неделя/ -2 дни, 16 уч. ч.
Начало : 12.05.2012 - 9.00 часа
Край : 13.05.2012 - 17.00 часа
ІІІ. УЧАСТНИЦИ: Група от 8 – 12 човека.
ІV. ЦЕНИ И УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ:
- За участниците от предходните модули на обучението за нови треньори – 90 лв.;
- За новозаписали се участници – 160 лв.
Заб. Разходите се удостоверяват с финансови документи – фактури.
V. ДОБАВЕНА СТОЙНОСТ:
- Всеки от участниците получава папка с материали на хартиен носител и CD с учебни пособия, казуси и игри за групова работа по темата на обучение;
- Всеки участник получава методическо пособие и изписан дизайн по темата на обучението;
- Възможност за осъществяване на контакти и изграждане на мрежа от треньори в страната;
- Успешно завършилите участници получават сертифицирано удостоверение;
- В рамките на таксата са включени и 4 кафе паузи.
Пролетна програма за обучение и квалификация на преподаватели в училища и детски заведения:
№
|
Време:
|
Тема:
|
Такса за 1 участник
|
1.
|
24-25 март
|
Разработване и управление на образователни проекти
|
80
|
2.
|
09 – 10 април
|
Развитие на творческото мислене на учениците
|
76
|
3.
|
09 – 10 април
|
Активната класна стая и управление на класа
|
76
|
4.
|
09 – 10 април
|
Практикум - Разработване и управление на образователни проекти
|
80
|
5.
|
11 април
|
Изграждане на мотивационни умения за учене
|
42
|
6.
|
11 април
|
Профилактика и преодоляване на синдрома на Бърнаут – /синдрома на изпепеляването на учителите/
|
42
|
7.
|
11 април
|
Изграждане на мотивационни умения за учене
|
42
|
8.
|
11 – 12 април
|
Изработване на мултимедийни уроци – методология, работа с Power Point
|
76
|
9.
|
11 – 12 април
|
Образование в демократично гражданство – европейски системи за гражданско образование
|
76
|
10.
|
11 – 12 април
|
Решаване на конфликти и въвеждане на системи за решаване на конфликти в училище
|
76
|
Преференции:
При заявка за провеждане на обучение над обявения график и цялостната Програма за 2012 г. с над 10 преподавателя от едно учебно заведение по обявените теми ще ползвате:
1. Възможност за съвместно съгласуване продължителността на обученията и цената;
2. Отстъпка от 10% при над 10 участника от една организация;
3. Отстъпка от 15% за утвърдените ни партньори - училищата и детските заведения, в които сме провеждали обучения през последните 3 години;
4. Допълнително имате възможност да изберете обучение съобразно конкретните потребности на вашите преподаватели от годишната ни програма – вижте нашите предложения на адрес: http://www.centerbg.org/
Образователни и квалификационни програми за учители;
директен достъп - http://www.centerbg.org/images/stories/Progr_2012.pdf
Добавена стойност:
1. Всеки от участниците получава на хартиен и/или електронен носител методики и материали по темата на обучение;
2. Удостоверение, сертифицирано от Европейски социален фонд – Европейска референтна рамка за обучение на възрастни;
3. Включване в национална и международна електронна мрежа за актуална информация и взаимодействия със свои колеги.
История и опит: Център „Образование за демокрация” е една от първите организации в страната ни, насочила усилията си към развитието на образованието в България след промените през 1989 г. Ние предлагаме иновативни програми за работа в класната стая, подкрепени до момента от над 12 000 учители. Само през 2011 г. в нашите обучения се довериха и включиха 1362 участника от цялата страна.
"РАЗРАБОТВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТИ"
24 и 25 март 2012 г.
Поради високия интерес към нашите обучения в сферата на разработване и управление на проекти от ЕС обявяваме нови дати за последващо обучение
В това обучение ще получите информация и познания за типове европейски програми; възможности за финансиране на проекти от междуправителствени програми; програми от САЩ и др. Ще придобиете практически умения за изграждане на логическия модел на проектаи "тънкости" в попълването на проектния формуляр. Разработване на проектния бюджет, задължителните приложения. Добри и лоши практики при управлението на проекта.
Цени и условия за участие:
- Цена за участие - 160 лв.;
- За студенти и представители на образователни институции - 80 лв;
- 10 % отстъпка при заплащане на таксата преди 17.03.2012 г.;
- Срок за записване - 22.03.2012 г.
Добавена стойност:
- Всеки от участниците получава на хартиен и електронен носител книги с информация за европейски програми и практическо пособие за разработване на проекти, системи за самообучение и развитие по темата;
- При заявено лично желание се включва в ресурсна база данни за взаимодействия с организации и институции от България и ЕС за развитие на партньрски проекти;
- Всеки участник ползва в таксата си 4 кафе паузи и възможности за конкакти на професионалните си взаимодействия с колеги от своя и другите сектори.
Място на провеждане. Обученията се провеждат в залата на нашия офис, но при предварителна заявка и желание от страна на една организация ние можем да осигурим обучителите си на място – във всяка организация в страната ни.
Удостоверения и сертификати. Нашите обучения са лицензирани от Европейската референтна рамка за развитие на ключови компетентности. Участниците в тях получават удостоверение, което се признава от всички държави членки на Европейската общност.
Административно осигуряване и отчетност. При групово участие от една организация предварително ще ви предоставим типов проекто-договор с програма на избраното от вас обучение. Изплащането на таксите ще извършите след представяне на приемо-предавателен протокол, списък на участниците и фактура с касов бон.
ПРАКТИКУМ
„РАЗРАБОТВАНЕ НА ПРОЕКТИ”
ДАТИ – І ГРУПА – 04 – 05 февруари 2012 г.
ІІ ГРУПА – 11 – 12 февруари 2012 г..
1. Цели на Практикума:
• Овладени нови/допълнителни знания и умения от участниците в практикума за попълване на проектен формуляр по програми на ЕС;
• Изработване на първа чернова на проектни предложения по актуално обявени програми за кандидатстване;
• Изяснени неясни моменти и пречки за разработване на проектопредложенията;
• Изработен и съгласуван план за по-нататъшни действия на подкрепяща се общност от съмишленници в сферата на проектните политики.
2. Методология:
Обучението-практикум ще включва теоретична и практическа част, като се залага на активноста на участниците. Програмата е структурирана на модули, като след всяка теоретична презентация ще трябва практически да се реализира в реални формуляри по текущи в момента конкурси за участие с проекти. Участниците ще попълват в работните формуляри съответната информация – напр. формулиране на цели, обосновка на проекта, описание на дейностите и план-график, остойностяване на дейностите и бюджетиране. Разработването на отделните елементи от проектното предложение ще бъде консултирано от експертите, водещи обучението.
Други характеристики на методологията са:
• Базиране на опита и досегашните знания на участниците и надграждане върху тях;
• Теорията е само за припомняне и еднозначна интерпретация на инструментариума;
• Практическа работа на участниците и консултантска помощ на място от експертите;
3. Съдържание на Практикума:
• Основни характеристики на ЕС проектите;
• Обосновка на ЕС проект – проблем, анализи, целеви групи;
• Формулиране на цели на проекта – общи и конкретни;
• Подробно описание на дейностите;
• Методика за реализация и план график;
• Вътрешен мониторинг и оценка – формиране на индикатори на различни нива;
• Устойчивост и мултипликация; резултати от проекта;
• Бюджет на проекта;
• Публичност и информираност;
• Очаквани резултати/продукти;
• Завършена първа чернова на индивидуални или групови проектни предложения по актуални обявени програми за кандидатстване;
• Разпределение на задачите за изготвяне на графика за работата по всеки проект;
• Списък с данните и документацията, които кандидатите трябва да осигурят за по-нататъшното разработване на проекта.
4. Участници в Практикума: Всяка група ще бъде в състав от 10 – 12 участника, за създаване на възможности за индивидуална подкрепа и получаване на конструктивна обратна връзка от групата.
5. Време за провеждане: Поради повишения интерес в съчетание да предоставим качествена обучение пранираме провеждането на практикума да се проведе в две групи като се съобразяваме и с времето на участниците:
І-ва група – 04 – 05 февруари 2012 г. /събота – неделя/
04.02.2012 – От 9.00 до 18.30 часа;
05.02.2012 – От 9.00 до 15.00 часа.
ІІ-ра група – 11 – 12 04 – 05 февруари 2012 г. /събота – неделя/
11.02.2012 – От 9.00 до 18.30 часа;
12.02.2012 – От 9.00 до 15.00 часа.
6. Място за провеждане на практикума: Залите на Център „Образование за демокрация” – Пловдив, ул. „К. Фотинов” 15. Виж карта на офиса.
7. Условия за участие и цени:
- За участие в Практикумите с предимство ще бъдат включени участниците от проведените обучения през м. ноември, декември 2011 г. в курсовете „Разработване и управление на проекти” чрез Grabo.bg. Таксата за тяхното участие е преференциална и е в размер на 80 лева;
- Размерът на същата такса участие от 80 лв. обявяваме за студенти и представители на общински училища и НПО;
- За представители на корпоративни организации, държавни институции и общини таксата за участие в практикума е от 160 лв.
- Всеки разход в нашите обучения се обосновава с финансово обоснован документ – фактура.
- Участниците в нашите обучения получават удостоверение, сертифицирано от Европейски социален фонд.
ЗА ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
ел. поща: center@centerbg.org
WWW.CENTERBG.ORG
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"РАЗРАБОТВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТИ"
19 и 20 ноември 2011 г.
Поради високия интерес към нашите обучения в сферата на разработване и управление на проекти от ЕС обявяваме нови дати за последващо обучение
В това обучение ще получите информация и познания за типове европейски програми; възможности за финансиране на проекти от междуправителствени програми; програми от САЩ и др. Ще придобиете практически умения за изграждане на логическия модел на проектаи "тънкости" в попълването на проектния формуляр. Разработване на проектния бюджет, задължителните приложения. Добри и лоши практики при управлението на проекта.
Цени и условия за участие:
- Цена за участие - 140 лв.;
- За студенти и представители на образователни институции - 80 лв;
- 10 % отстъпка при заплащане на таксата преди 14.11.2011 г.;
- Срок за записване - 17.11.2011 г.
Добавена стойност:
- Всеки от участниците получава на хартиен и електронен носител книги с информация за европейски програми и практическо пособие за разработване на проекти, системи за самообучение и развитие по темата;
- При заявено лично желание се включва в ресурсна база данни за взаимодействия с организации и институции от България и ЕС за развитие на партньрски проекти;
- Всеки участник ползва в таксата си 4 кафе паузи и възможности за конкакти на професионалните си взаимодействия с колеги от своя и другите сектори.
Място на провеждане. Обученията се провеждат в залата на нашия офис, но при предварителна заявка и желание от страна на една организация ние можем да осигурим обучителите си на място – във всяка организация в страната ни.
Удостоверения и сертификати. Нашите обучения са лицензирани от Европейската референтна рамка за развитие на ключови компетентности. Участниците в тях получават удостоверение, което се признава от всички държави членки на Европейската общност.
Административно осигуряване и отчетност. При групово участие от една организация предварително ще ви предоставим типов проекто-договор с програма на избраното от вас обучение. Изплащането на таксите ще извършите след представяне на приемо-предавателен протокол, списък на участниците и фактура с касов бон.
ПРОГРАМА
ЗА ОБУЧЕНИЕ И КВАЛИФИКАЦИЯ НА ПРЕПОДАВАТЕЛИ И ВЪЗПИТАТЕЛИ ОТ ДЕТСКИТЕ И УЧЕБНИ ЗАВЕДЕНИЯ
/ЕСЕН - ЗИМА 2011 г./
На 07 октомври Център "Образование за демокрация" официално разпространи новият си Каталог с програмите си за квалификация и обучение на преподаватели и възпитатели в детските градини, училищата в Пловдив, Пловдивска област и страната-есен, зима-2011 г.
Гарантираме ви качество, утвърдено в нашата над 20 годишна практика в образователната система.
Не се притеснявайте по всяко време да осъществите контакти с нас!
Истински сме загрижени за подкрепа на образованието и развитието на децата и младите хора.
"ЛИДЕРСТВО И РАЗВИТИЕ НА ЛИДЕРСКИ УМЕНИЯ"
01.10, 02.10. 2011 г. и 08.10, 09.10.2011 г.
Предлагаме Ви двумодулно обучение, апробирано и доказало ефективността си в света и страната ни.
Обучителната програма е разработена въз основа на последните програми на САЩ и Европа, свързани с изграждането на съвременните лидери.
При желание на всеки от Вас, можете да се включите и активно да участвате в само един от двата модула, спрямо цялостната програма и индивидуалните Ви потребности:
- Първи модул – „Лидерство” – 01.10, 02.10.2011 г.;
- Втори модул - „Развитие на лидерски умения” – 08.10, 09.10.2011 г.
Цени и условия за участие:
- Цена за участие в двата модула - 240 лв. за представители на бизнес организации; 140 лв. за студенти и представители на образователни институции;
- Всеки ползва 10 % отстъпка при еднократно заплащане на таксата;
- При заявено участие само в един от двата модула, цената е наполовина при същите условия.
- Срок за записване - 29.09.2011 г.
- Всеки ползва 10 % отстъпка при еднократно заплащане на таксата;
- При заявено участие само в един от двата модула, цената е наполовина при същите условия.
- Срок за записване - 29.09.2011 г.
Добавена стойност:
- Всеки от участниците получава на хартиен и електронен носител книги, наши и чужди авторски методики и системи за самообучение и развитие по темата;
- При заявено лично желание се включва в ресурсна база данни за взаимодействия с лидери в съответната област на експертиза от България и ЕС;
- Всеки участник ползва в таксата си 8 кафе паузи за двата модула на обучение и възможности за развитието на професионалните си взаимодействия с колеги от своя и другите сектори.
Място на провеждане. Обученията се провеждат в залата на нашия офис, но при желание от ваша страна ние можем да осигурим обучителите си на място – във всяка организация в страната ни. Ние сме открити за диалог и сътрудничество!
Удостоверения и сертификати. Нашите обучения са лицензирани от Европейската референтна рамка за развитие на ключови компетентности. Участниците в тях получават удостоверение, което се признава от всички държави членки на Европейската общност.
Административно осигуряване и отчетност. При групово участие от една организация предварително ще ви предоставим типов проекто-договор с програма на избраното от вас обучение. Изплащането на таксите ще извършите след представяне на приемо-предавателен протокол, списък на участниците и фактура с касов бон.
"РАЗРАБОТВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТИ"
15 и 16 октомври 2011 г.
В това обучение ще получите информация и познания за типове европейски програми; възможности за финансиране на проекти от междуправителствени програми; програми от САЩ и др. Ще придобиете практически умения за изграждане на логическия модел на проекта и "тънкости" в попълването на проектния формуляр. Разработване на проектния бюджет, задължителните приложения. Добри и лоши практики при управлението на проекта.
Цени и условия за участие:
- Цена за участие - за представители на бизнес организации - 140 лв.; за студенти и представители на образователни институции - 80 лв;
- 10 % отстъпка при заплащане на таксата до 30.09.2011 г.;
- Срок за записване - 12.10.2011 г.
- 10 % отстъпка при заплащане на таксата до 30.09.2011 г.;
- Срок за записване - 12.10.2011 г.
Добавена стойност:
- Всеки от участниците получава на хартиен и електронен носител книги с информация за европейски програми и практическо пособие за разработване на проекти, системи за самообучение и развитие по темата;
- При заявено лично желание се включва в ресурсна база данни за взаимодействия с организации и институции от България и ЕС за развитие на партньрски проекти;
- Всеки участник ползва в таксата си 4 кафе паузи и възможности за конкакти на професионалните си взаимодействия с колеги от своя и другите сектори.
Място на провеждане. Обученията се провеждат в залата на нашия офис, но при предварителна заявка и желание от страна на една организация ние можем да осигурим обучителите си на място – във всяка организация в страната ни.
Удостоверения и сертификати. Нашите обучения са лицензирани от Европейската референтна рамка за развитие на ключови компетентности. Участниците в тях получават удостоверение, което се признава от всички държави членки на Европейската общност.
Административно осигуряване и отчетност. При групово участие от една организация предварително ще ви предоставим типов проекто-договор с програма на избраното от вас обучение. Изплащането на таксите ще извършите след представяне на приемо-предавателен протокол, списък на участниците и фактура с касов бон.
НОВО !!!
СПЕЦИАЛНИ ПРЕДЛОЖЕНИЯ ЗА ПРЕПОДАВАТЕЛИ
Използвайте новата есенна ваканция за квалификацията на преподавателите в училищата!
В квалификационните обучения за преподаватели на Център "Образование за демокрация" са взези участие вече над 8000 учители от България, и стотици от Европа и света.
Ние предлагаме семинари, тренинг и обучение, съобразени с последните тенденции за изграждане на модерната образователна система на страната ни с удостоверения и сертификати, признати в ЕС.
ГРАФИК
№
|
Тема на обучението
|
Дата
|
Времетраене
|
Такса за участник
|
1.
|
„Здравно образование”
|
20 октомври
|
4 уч. ч. - от 14.00 ч.
|
24 лв.
|
2.
|
„Техники за мотивиране на учениците”
|
27 октомври
|
4 уч. ч. - от 14.00 ч.
|
24 лв.
|
3.
|
„Инструментариум на съвременния учител”
|
29 октомври
|
8 уч. ч. – от 9.00 до 16.30 часа
|
42 лв.
|
4.
|
„Презентационни умения – основни техники за презентиране на уроци и въвличане на обществеността в работата на училището”
|
29 октомври
|
8 уч. ч. – от 9.00 до 16.30 часа
|
42 лв.
|
5.
|
„Тестове в началното образование”
|
29 октомври
|
8 уч. ч. – от 9.00 до 16.30 часа
|
42 лв.
|
6.
|
„Работа с деца и ученици с агресивно поведение и решаване на конфликти”
|
29 и 30 октомври
|
16 уч. ч. – от 9.00 до 16.30 часа
|
76 лв.
|
7.
|
„Гражданско образование – обучение в демократично гражданство – съдържание и методика на преподаване”
|
29 и 30 октомври
|
16 уч. ч. – от 9.00 до 16.30 часа
|
76 лв.
|
8.
|
„Водене на работни срещи и съвещания”
|
29 и 30 октомври
|
16 уч. ч. – от 9.00 до 16.30 часа
|
76 лв.
|
9.
|
„Активната класна стая”
|
31 октомври
|
8 уч. ч. – от 9.00 до 16.30 часа
|
42 лв.
|
Отстъпки и преференции:
- При постъпила заявка от над 10 преподавателя от едно учебно заведение по конкретна тема за квалификация, ние ще Ви направим отстъпка в таксите за участниците от 10 %;
- При същите условия и 10% отспъпка можем да проведем обучението и на място във Вашето училище.
Срок за записване и приемане на заявки за участие: 19 октомври 2011 г.
Добавена стойност:
- При постъпила заявка от над 10 преподавателя от едно учебно заведение по конкретна тема за квалификация, ние ще Ви направим отстъпка в таксите за участниците от 10 %;
- При същите условия и 10% отспъпка можем да проведем обучението и на място във Вашето училище.
Срок за записване и приемане на заявки за участие: 19 октомври 2011 г.
Добавена стойност:
- Всеки от участниците получава на хартиен и електронен носител книги с авторски и преведени методики, системи за самообучение и развитие по темата на участие;
- При заявено лично желание се включва в ресурсна база данни за взаимодействия с водещи преподаватели от България и ЕС за бъдещи индивидуални контакти и личностно развитие в подкрепа на учебното заведение;
- Всеки участник ползва в таксата си кафе паузи и възможности за конкакти на професионалните си взаимодействия с колеги от други училища.
Място на провеждане. Обученията се провеждат в залата на нашия офис, но при предварителна заявка и желание за участие на над 10 преподавателя от едно училище, ние можем да осигурим обучителите си на място – във всяка образователна организация в страната ни.
Удостоверения и сертификати. Нашите обучения са лицензирани от Европейската референтна рамка за развитие на ключови компетентности. Участниците в тях получават удостоверение, което се признава от всички държави членки на Европейската общност.
Административно осигуряване и отчетност. При групово участие от едно училище предварително ще ви предоставим типов проекто-договор с програма на избраното от вас обучение. Изплащането на таксите ще извършите след представяне на приемо-предавателен протокол, списък на участниците и фактура с касов бон.
Използвайте новата есенна ваканция за квалификацията на преподавателите в училищата!